Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Курмишева Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Курмишева Н. І. 
Методологічні та практичні засади інноваційної діяльності педагога [Електронний ресурс] / Н. І. Курмишева // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 204-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__42
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.006 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Курмишева Н. І. 
Емоційний інтелект і менеджмент [Електронний ресурс] / Н. І. Курмишева // Постметодика. - 2010. - № 6. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_6_11
З'ясовано основні підходи до визначення сутності поняття емоційного інтелекту, психолого-педагогічних аспектів використання емоційного інтелекту для формування особистості менеджера. Визначено підвиди емоційного інтелекту. Зазначено, що на відміну від абстрактного та конкретного інтелекту, що відображають закономірності зовнішнього світу, емоційний інтелект відображає внутрішній світ і його зв'язки з поведінкою особистості і взаємодію з реальністю. Виявлено компоненти емоційного інтелекту, які є визначальними для успіху висококваліфікованого фахівця-управлінця. Підкреслено, що важливими для управлінця є уміння відстоювати свої погляди, робити висновки, сприяти підвищенню результативності роботи та задоволеності працею колективу.Выяснены основные подходы к определению сущности понятия эмоционального интеллекта, психолого-педагогических аспектов использования эмоционального интеллекта для формирования личности менеджера. Определены подвиды эмоционального интеллекта. Указано, что в отличие от абстрактного и конкретного интеллекта, которые отражают закономерности внешнего мира, эмоциональный интеллект отражает внутренний мир и его связи с поведением личности и взаимодействие с реальностью. Выявлены компоненты эмоционального интеллекта, которые являются определяющими для успеха высококвалифицированного специалиста-управленца. Подчеркнуто, что важными для управленца является умение: отстаивать свои взгляды, делать выводы, способствовать повышению результативности работы и удовлетворенности трудом коллектива.explain the basic approaches to defining the essence of the concept of emotional intelligence, psychological and educational aspects of emotional intelligence to personality formation manager. Defined subtypes of emotional intelligence. Pointed out that in contrast to the abstract and the specific intelligence, which reflect the laws of the outside world, emotional intelligence reflects the inner world and his connection with the conduct of the individual and interaction with reality. Identified the components of emotional intelligence, which are crucial for the success of a highly qualified specialist in the manager. Emphasized that important for a manager is the ability to: defend their views, draw conclusions, improve performance and job satisfaction of the collective. They noted the need to raise the level of emotional intelligence constantly throughout life.
Попередній перегляд:   Завантажити - 128.55 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Курмишева Н. 
Креативність як складова компетентності педагогічного працівника [Електронний ресурс] / Н. Курмишева // Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 64. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2015_64_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 384.113 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Курмишева Н. І. 
Шкільна атмосфера як духовна складова освітнього середовища: фінський досвід [Електронний ресурс] / Н. І. Курмишева // Імідж сучасного педагога. - 2018. - № 4. - С. 31-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2018_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.964 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Курмишева Н. 
Організація навчання впродовж життя як необхідна умова розвитку когнітивної гнучкості педагога [Електронний ресурс] / Н. Курмишева // Імідж сучасного педагога. - 2019. - № 5. - С. 35-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2019_5_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.124 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Курмишева Н. 
Соціальне та спільне навчання як напрям управління освітнім процесом [Електронний ресурс] / Н. Курмишева // Імідж сучасного педагога. - 2021. - № 3. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2021_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.106 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Білик Н. 
Талан-доля юних поетів і поеток Полтавщини (про X Полтавський обласний онлайн-конкурс "Авторська збірка поезій школяра”, присвячений 2021 року, оголошеному Роком Лесі Українки з нагоди 150-річчя від дня народження) [Електронний ресурс] / Н. Білик, Н. Курмишева, В. Чирка // Імідж сучасного педагога. - 2021. - № 4. - С. 68-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2021_4_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 497.854 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Курмишева Н. 
Підготовка експертів із інституційних аудитів закладів загальної середньої освіти у контексті реалізації освітніх новацій України [Електронний ресурс] / Н. Курмишева, І. Калініченко // Імідж сучасного педагога. - 2021. - № 5. - С. 20-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2021_5_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 261.31 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського